Regulamin





(ROBOCZY) REGULAMIN
,,5 BIEGU SZLAKIEM DZIKA” ,
,,II BIEGU SZLAKIEM MAŁEGO DZIKA”

oraz
"DZIKI PRZEMARSZ NORDIC WALKING"
„DZIKI WEEKEND” 22-23.08.2015r.


1. CEL ZAWODÓW
  • popularyzacja biegania jako najprostszej formy ruchu i rekreacji fizycznej 
  • popularyzacja biegów rekreacyjnych oraz przełajowych 
  • zachęta do aktywnego spędzania wolnego czasu i prowadzenia zdrowego trybu życia
  • promocja miasta Police oraz walorów przyrodniczych Puszczy Wkrzańskiej  
  • rozwój przełajowych imprez biegowych w woj. zachodniopomorskim
  • popularyzacja sportów biegowych w służbach mundurowych 
  • promocja zrównoważonej gospodarki leśnej oraz walorów przyrodniczych i turystycznych nadleśnictwa Trzebież


2. ORGANIZATOR i  KONTAKT

  • Wojciech Bobrowski – główny dyrektor biegu tel. 506 013 223
  • Izabela Bobrowska – zastępca dyrektora
  • Rafał Wójcik  – dyrektor logistyczny
  • Edyta Wójtowicz  – redaktor 
  • Stowarzyszenie Klub Biegowy "Dzik"
  • Gmina Police - współorganizator
  • OSiR Police - współorganizator
  • Dowództwo Generalne Rodzajów Sił Zbrojnych - współorganizator
  • 12 Brygada Zmechanizowana Szczecin - współorganizator
  • Nadleśnictwo Trzebież  - współorganizator

e-mail: biegszlakiemdzika@gmail.com
Strona internetowa:  www.kbdzik.pl

3. TERMIN I MIEJSCE

Zawody odbędą się 22 (Sobota) sierpnia 2015 r. w miejscowości Police k. Szczecina
START oraz META wszystkich biegów: polana obok stadionu OSiR ul. Piaskowa 97, Police
10:50 – biegi towarzyszące dla najmłodszych
12:15 – START ostry biegu głównego 10km

13:30 - START Nordic Walking 5km

4. TRASA.
5 Bieg Szlakiem Dzika
Urozmaicona trasa leśna: udeptane ścieżki, długie podbiegi i zbiegi, wąwozy, doliny, rowki, przeszkody wodne, liście, szuter, błoto, piasek
Dystans: Główny Bieg 10 km : 5 km x 2 pętle głównie przez las ( LIMIT pokonania trasy 2h 45'
Dystans 5km Nordic Walking 1x pętla Dzika ( LIMIT pokonania trasy 1h 30' )
W Biegu Głównym pomiar czasu będzie przeprowadzony ELEKTRONICZNIE ZA POMOCĄ CHIPÓW. 
II Bieg Szlakiem Małego Dzika
Bieg 1 - dystans 100 m., przedszkolaki (droga gruntowa, polana)
Bieg 2 - 200 m., klasy 1-3 (droga gruntowa, polana)
Bieg 3 - 400 m., klasy 4-6 (droga gruntowa, polana)
Bieg 4 - dystans ok. 1 mili (1609 metrów)., gimnazjum 1-3 klas (trasa leśna z kilkoma prostymi wzniesieniami) 


5. PROGRAM SZCZEGÓŁOWY

8.00 - otwarcie biura zawodów (budynek Szkoły SP8 ul. Piaskowa 99, Police)
10.30 - Koncert Zespołu „The Red Black Sappers”
11.45 - zamknięcie listy startowej biegu głównego
10.50 - 11.50 – starty poszczególnych biegów II Edycji ,,Biegu Szlakiem Małego Dzika”
12.15 - Start Ostry do Biegu Głównego 10 km, Start do Mistrzostw Polski Strażaków
13.30 - Start Ostry do Kategorii Nordic Walking
15:00 - 16.00 - PIECZENIE DZIKA :)
15.55 - wręczanie nagród
18.00 - zamknięcie biura zawodów 
18.00 -  WYCIECZKA DLA UCZESTNIKÓW - Zalesie oraz zwiedzanie Nowego Warpna - wyjazd OSiR ul. Piaskowa 97, Police
W dniu 21.08.15r. godz. 18:30-21:00,oraz 22.08.15r. od godz. 8:00 do 11:15 Wydawanie PAKIETÓW STARTOWYCH
                                      (budynek Szkoły SP8 ul. Piaskowa 99, Police)

6. UCZESTNICTWO
W biegu mogą uczestniczyć zawodnicy, którzy:
  • dokonają elektronicznego zgłoszenia, za pomocą formularza umieszczonego na stronie www.5biegszlakiemdzika.blogspot.com (UWAGA: Zapisy do biegu będą również możliwe w dniu 21.08.2015 r. w biurze zawodów w godzinach 18:30 – 21:00 oraz w dniu startu 8:00 – 11:15)
  • ukończyli 16 rok życia do dnia 22.08.2015r. (start w biegu głównym)
  • ukończyli 16 rok życia i przedstawią pisemną zgodę rodzica lub opiekuna prawnego na start w biegu głównym
  • przedstawią zaświadczenie lekarskie o zdolności do czynnego uczestnictwa w przełajowych biegach długodystansowych lub podpiszą oświadczenie o takiej zdolności i starcie na własną odpowiedzialność
  • przedstawią dowód osobisty i legitymację służbową (w przypadku startu w kat. służb mundurowych takich jak Wojsko , Straż Pożarna, Policja, Straż Graniczna, ŻW, Służba Więzienna, Straż Miejska i wszystkie instytucje mundurowe )
  • zapisy dla najmłodszych w dniu startu 22 sierpnia - biuro zawodów.


7. KATEGORIE 

Kobiety / Mężczyźni - miejsca 1 - 3

K/M – 1 16 – 29 lat  (1986-1999)
K/M – 2 30 – 39 lat  (1976-1985)
K/M – 3 40 – 49 lat  (1966-1975)
K/M – 4 50 – 59 lat  (1956-1965)
K/M – 5 60 lat +      (<1955)

Kategoria Nordic Walking 
K/M do lat 39 - miejsca 1 - 3 
K/M po wyżej lat 40 + - miejsca 1 - 3 

Kategoria "Mundurowi" - Kobiety miejsca 1 - 3 oraz Mężczyźni miejsca 1 – 3

1 Przełajowe Mistrzostwa Polski Strażaków  - Indywidualnie miejsca 1-3 

Kategoria "drużyna": minimum 4 osoby (do klasyfikacji liczą się najlepsze cztery czasy). Uwaga! Obowiązuje jednakowa pisownia nazwy klubu.

Kategoria "rodzina":  (Mężczyzna + Mężczyzna) miejsca 1-3, ( Mężczyzna + Kobieta) miejsca 1-3, (Kobieta + Kobieta) miejsca 1-3, klasyfikacje oddzielne
 podanie reprezentantów i deklaracja Par z rodziny.

Kategoria "Mieszkaniec Gminy Police":
najlepsze 1-3 miejsca 

Najstarszy Uczestnik Biegu - puchar

Kategoria Przedszkolaki miejsca 1-6
Kategoria Klasy I-III miejsca 1-6
Kategoria Klasy IV-VI miejsca 1-6
Kategoria Gimnazjum 12-15 latki miejsca 1-6

8. NAGRODY
  • gwarantowane medale pamiątkowe PUZZLE dla wszystkich zawodników którzy opłacą startowe do dnia 10.08.2015r. ( Koszulka Techniczna z opcją pakiety „Dziki Weekend”)
  • gwarantowana Koszulka Techniczna okolicznościowa dla zawodników, którzy opłacą startowe uwzględniając opłatę z pamiątką „Dzikiego Weekendu” do dnia 10.08.2015r.
  • Niespotykane Specjalne Puchary „Dzika” ponad 120 sztuk w poszczególnych kategoriach.
  • zwycięzca Biegu OPEN otrzyma nagrodę finansową w wysokości 400zł.
  • zwycięzca Biegu OPEN Kobiet otrzyma nagrodę finansową w wysokości 400zł. 
  • Zwycięzcy 1 Przełajowych Mistrzostw Polski Strażaków Miejsca 1-3 Puchary, 
  • pierwsza trójka zwycięzców w kategorii „Open” kobiet i mężczyzn otrzymają "Puchary Dzika" nagrody finansowe i rzeczowe
  • wśród uczestników biegu głównego rozlosowane zostaną nagrody rzeczowe, vouchery, nagrody finansowe i nagrody niespodzianki 
  • Puchary za najlepsze miejsca w kategoriach Nordic Walking za miejsca 1-3 (puchary Dzika).
  • "Puchary Dzika" dla najlepszych trzech drużyn (warunkiem sklasyfikowania drużyny jest start co najmniej 4 jej zawodników najlepsze czasy Mężczyzn i Kobiet)
  • puchary 1-3 miejsca, nagrody rzeczowe dla najlepszych 3 zawodników służb mundurowych w Kategorii Mężczyzn i Kobiet
  • nagrody oraz "Puchary Dzika" dla najlepszych 3 mieszkanek i mieszkańców Powiatu Polickiego
  • puchar specjalny dla najstarszego uczestnika biegu :)
  • Biegi dla Dzieci - Puchary „Dzika” za najlepsze miejsca puchary Dzika, oraz medale od 1-6 miejsca
  • Medale pamiątkowe dla Dzieci za udział nie dublują się z nagradzaną pierwszą szóstką 
  • (  Warunkiem aby brać udział w losowaniu nagród musimy dokonać zwrotu CHIPA )
9. OPŁATY 

UWAGA ZAPISY DRUŻYNOWE MINIMUM  4  OSOBY - OPŁATA DRUŻYNY np.(4,5,6..osób x 30 lub 50 zł.), ORAZ STRAŻACY (EMERYCI STRAŻACY) STARTUJĄCY W MISTRZOSTWACH POLSKI - DO 09 SIERPNIA OBOWIĄZUJĄ OPŁATY Z PIERWSZEGO TERMINU (zawodnicy zapisujący się indywidualnie opłacają według regulaminu) - ZAPRASZAMY

       PAKIET - MINI DZIK - BEZ KOSZULKI…..
( Pakiet zawiera: Nr startowy, pakiet na obiad, talon na pieczonego dzika, chip, medal na mecie)

- od 1 lutego do 26 czerwca  - koszt udziału jednego zawodnika w ,,5 Biegu Szlakiem Dzika” wynosi 30 złotych, ( 9 EURO )

- od 27 czerwca do 14 lipca 2015 r. opłata wynosi 35 złotych, ( 12 EURO )
- od 15 lipca do 18 sierpnia 2015 r. opłata wynosi 45 złotych ( 15 EURO )
(Uwaga! Po terminie 10 sierpnia 2015r.  organizator nie zapewnia medali PUZZLE )
- w dniu 21.08.15r. w godz. 18:30-21:00 (otwarcie biura  zawodów) opłata w biurze zawodów wynosi 70 złotych.
( 21 EURO )
- w dniu 22.08 2014r. opłata wynosi 70 złotych ( 21 EURO )  (w dniu startu opłaty w biurze zawodów - godz. otwarcia biura 8:00 - 11:15)
         UWAGA!   Odzyskanie opłaty Startowej Np. aby wynosiła 0 złotych - decydując się na którykolwiek bieg z Dzikiego Weekendu, a w następującym etapie dokonując opłaty startowego upoważnia Was na zniżkę w wysokości pierwszej opłaty startowej.  Dokonaj zakupu za minimum 200zł. np. odzieży lub obuwia sportowego w Warszawskim sklepie lub internetowym Jacekbiega  upoważni Was na obniżenie ceny o sumę startowego.     Wszystkie zakupy możecie dokonać na http://jacekbiega.pl/sklep-internetowy/

WPŁATA:
KONTO: Stowarzyszenie Klub Biegowy "Dzik"
Bank BGŻ 
Numer Konta: 08 2030 0045 1110 0000 0400 3830
(Proszę wpisać w tytule Imię, Nazwisko, Data Urodzenie, Pakiet: Dzik lub Mini Dzik)

      PAKIET - DZIK - Z PAMIĄTKOWĄ KOSZULKĄ TECHNICZNĄ ……
( Pakiet zawiera: Nr startowy, koszulka techniczna, pakiet na obiad, talon na dzika, chip, medal na mecie) 

- od 1 lutego do 26 czerwca - koszt udziału jednego zawodnika w ,,5 Biegu Szlakiem Dzika” wynosi 50 złotych ( 15 EURO )
- od 27 czerwca do 14 lipca 2015 r. opłata wynosi 60 złotych, ( 18 EURO )
- od 15 lipca do 18 sierpnia 2015 r. opłata wynosi 65 złotych ( 20 EURO )

       (Uwaga! Po terminie 10 sierpnia 2015r.  organizator nie zapewnia KOSZULEK , oraz  medali PUZZLI )

- w dniu 21.08.15r. w godz. 18:30-21:00 (otwarcie biura  zawodów) opłata w biurze zawodów wynosi 70 złotych,
( 21 EURO )
- w dniu 22.08 2014r. opłata wynosi 70 złotych, ( 21 EURO )  (w dniu startu opłaty w biurze zawodów - godz. otwarcia biura 8:00 - 11:15)

UWAGA!   Odzyskanie opłaty Startowej Np. aby wynosiła 0 złotych - decydując się na którykolwiek bieg z Dzikiego Weekendu, a w następującym etapie dokonując opłaty startowego upoważnia Was na zniżkę w wysokości pierwszej opłaty startowej.  Dokonaj zakupu za minimum 200zł. np. odzieży lub obuwia sportowego w Warszawskim sklepie lub internetowym Jacekbiega  upoważni Was na obniżenie ceny o sumę startowego.     Wszystkie zakupy możecie dokonać na http://jacekbiega.pl/sklep-internetowy/


WPŁATA:
KONTO: Stowarzyszenie Klub Biegowy "Dzik"
Bank BGŻ 
Numer Konta: 08 2030 0045 1110 0000 0400 3830
(Proszę wpisać w tytule Imię, Nazwisko, Data Urodzenie, Pakiet: Dzik lub Mini Dzik)


UWAGA zapisy elektroniczne do dnia 18 Sierpnia 2015 roku, po tym terminie tylko w biurze zawodów. 


                                OPŁATY KATEGORII NORDIC WALKING

PAKIET-Nordic Walking-Z PAMIĄTKOWĄ KOSZULKĄ TECHNICZNĄ LUB BEZ KOSZULKI
( Pakiet zawiera: Nr startowy, koszulka techniczna, pakiet na obiad, talon na dzika, chip, medal na mecie) 

- od 1 lutego do 26 czerwca  - koszt udziału jednego zawodnika w ,,5 Biegu Szlakiem Dzika” wynosi 30 złotych - od 27 czerwca do 14 lipca 2015 r. opłata wynosi 40 złotych, 
- od 15 lipca do 18 sierpnia 2015 r. opłata wynosi 50 złotych

       (Uwaga! Po terminie 10 sierpnia 2015r.  organizator nie zapewnia KOSZULEK , oraz  medali  )

- w dniu 21.08.15r. w godz. 18:30-21:00 (otwarcie biura  zawodów) opłata w biurze zawodów wynosi 70 złotych,

- w dniu 22.08 2014r. opłata wynosi 70 złotych, (w dniu startu opłaty w biurze zawodów - godz. otwarcia biura 8:00 - 11:15)

UWAGA!   Odzyskanie opłaty Startowej Np. aby wynosiła 0 złotych - decydując się na którykolwiek bieg z Dzikiego Weekendu, a w następującym etapie dokonując opłaty startowego upoważnia Was na zniżkę w wysokości pierwszej opłaty startowej.  Dokonaj zakupu za minimum 200zł. np. odzieży lub obuwia sportowego w Warszawskim sklepie lub internetowym Jacekbiega  upoważni Was na obniżenie ceny o sumę startowego.     Wszystkie zakupy możecie dokonać na http://jacekbiega.pl/sklep-internetowy/


WPŁATA:
KONTO: Stowarzyszenie Klub Biegowy "Dzik"
Bank BGŻ 
Numer Konta: 08 2030 0045 1110 0000 0400 3830

(Proszę wpisać w tytule Imię, Nazwisko, Data Urodzenie, Pakiet: Nordic Walking lub Mini Nordic Walking)


UWAGA zapisy elektroniczne do dnia 18 Sierpnia 2015 roku, po tym terminie tylko w biurze zawodów.  


Start 10:45 dla najmłodszych uczestników w poszczególnych biegach II Biegu Szlakiem Małego Dzika – BEZPŁATNY :)

Elektronicznego pomiaru czasu na V Jubileuszowym "Biegu Szlakiem Dzika" wykona firma SPORT-TIME.

Uwaga: organizator nie dopuszcza możliwości zwrotu wpisowego, jest możliwość zmiany zawodnika na liście startowej do dnia 10 sierpnia br.



10. BEZPIECZEŃSTWO I ZASADY ZACHOWANIA UCZESTNIKÓW
  • Wszyscy zawodnicy muszą zostać zweryfikowani w biurze zawodów. Każdy z uczestników musi posiadać dokument tożsamości lub legitymację szkolną / służbową. Warunkiem udziału w biegach jest własnoręczne złożenie podpisu pod oświadczeniem o zdolności do uczestnictwa w biegach na własną odpowiedzialność. Organizator nie zapewnia uczestnikom ubezpieczenia na życie, zdrowotnego, odpowiedzialności cywilnej z tytułu choroby, wypadku, odniesienia obrażeń, śmierci, szkód, jakie mogą wystąpić w związku z uczestnictwem w biegu. Organizator nie ponosi z tego tytułu odpowiedzialności.
  • Uczestnicy zawodów zobowiązani są do stosowania się poleceń wydawanych przez organizatorów, służby porządkowe oraz zabezpieczenie medyczne
  • Zawodnicy biegną zgodnie z oznaczeniami na trasie oraz wskazaniami służby porządkowej, nie zbaczając z wyznaczonej trasy
  • Zawodnicy zobowiązani są do zachowania czystości zarówno na starcie, mecie jak i trasie biegu.
  • Do udziału w zawodach nie zostaną dopuszczone osoby, których zachowanie wskazuje na to, iż znajdują się one pod wpływem alkoholu lub innego środka odurzającego
  • Nieprzestrzeganie zasad bezpieczeństwa będzie skutkowało odebraniem numeru startowego oraz natychmiastową dyskwalifikacją zawodnika

11. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
  • Zawody odbędą się bez względu na warunki atmosferyczne
  • Organizator zapewnia wodę pitną na trasie biegu
  • Organizator zapewnia podstawowe zabezpieczenie medyczne imprezy (punkty stałe oraz mobilne), co nie zwalnia uczestników od odpowiedzialnego zachowania na trasie
  • Organizator zapewnia darmowy nocleg w Szkole Podstawowej nr 8 w Policach (należy jednak posiadać własną karimatę i śpiwór)
  • Organizator zapewnia parking, szatnie i depozyt na terenie Szkoły Podstawowej nr 8 oraz Ośrodka Sportu i Rekreacji w Policach przy ul. Piaskowej 97
  • Organizator zapewnia wyżywienie po biegu serwowane na stołówce z dwóch dań.
  • Organizator zastrzega sobie prawo do ostatecznej interpretacji postanowień niniejszego regulaminu.
12. Nocleg 


Hotel DOBOSZ*** zniżka 10% dla zawodników "Międzynarodowego Dzikiego Weekendu 2015"  www.hoteldobosz.eu Tel. 0048 91 44 55 444

Organizator zapewnia nocleg na hali sportowej w SP 8 w Policach. Własny śpiwór i karimata. 
Nocleg w internacie - kontakt z organizatorem - 506013223


Z poważaniem, 
Organizator

 Wojciech Bobrowski, oraz Stowarzyszenie Klub Biegowy Dzik

    Brak komentarzy:

    Publikowanie komentarza